Toate produsele din oferta noastră beneficiază de Garanție 100%, daca oricare dintre produse este spart noi îl vom înlocui gratuit. Trimite-ne un email la adresa de email sau suna-ne chiar acum la datele de contact afișate în partea de sus a site-ului.
Puteți beneficia de consultanta din partea specialiștilor noștri prezenți in showroom sau puteți trimite un e-mail pe adresa de email afișată în partea de sus a site-ului (Customer Service).
Datele de contact si livrare pot fi modificate direct de către fiecare client.
Tot ce trebuie sa faci este sa te loghezi in contul tau si apoi vei avea acces la toate datele completate inițial când a fost creat contul
Cuponul de reducere se poate folosii în momentul finalizării comenzii. În partea stângă sus ești întrebat dacă “Ai un cupon?”.
Pentru aplicarea cuponului trebuie să dai click pe “Dă clic aici pentru a-ți introduce codul”. Se va deschide o nouă secțiune cu un câmp pentru introducerea codului de reducere și un buton în dreptul acestuia pentru aplicarea cuponului pe comanda.
Factura cu datele greșite este necesar sa fie stornata si trebuie emisa o noua factura fiscala, cu datele corecte. Operațiunile de stornare si de emitere a unei noi facturi fiscale se pot realiza doar in cursul aceleiași luni fiscale si doar pentru facturile cu o valoare mai mare de 500 lei (inclusiv TVA). Daca sunt îndeplinite ambele condiții, contactează Serviciul Asistenta prin oricare din modalitățile de contact menționate, cu numărul comenzii pentru care soliciți noua factura si cu noile date de facturare.
Opțiunea de transport gratuit apare doar în momentul în care ați comandat de minim 500 de lei. Pentru comenzile cu valoare mai mică de 500 de lei se percepe taxă de transport. La comenzile de valoare mai mare sau egală cu 500 de lei, transportul este gratuit.